sobota, 25 czerwca 2011

Ciasto truskawkowe



Nie odkryję Ameryki stwierdzeniem, że White Plate to blog genialny pod każdym względem, zarówno – nazwijmy to – literackim jak i merytorycznym. Ale większość przepisów na nim umieszczona wydawała mi się zawsze zbyt ambitna, dlatego wolałam się skupić bardziej na czytaniu, niż na gotowaniu.  Ostatnio jednak spodziewaliśmy się gości i potrzebowałam czegoś na szybko z truskawkami i znalazłam tam przepis na ciasto. Upiekłam i okazało się tak rewelacyjne, że postanowiłam o tym napisać, rekomendując jednocześnie blog Liski. Ciasto z truskawkami jest banalnie proste, choć wygląda zacnie, gdyż należy do grona ciast biszkoptowych. I wykonanie dużo czasu nie pochłania, co przy małym dziecku nie jest bez znaczenia. Zatem polecam. Pieczcie i jedzcie, nawet jeśli karmicie.
P. S. A z tego bloga uzależniona jestem jeszcze od cynamonowych kopert z ananasem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz